środa, 10 stycznia 2018

Recenzja filmu pt. "Najlepszy"



Premiera tego filmu w Polsce miała miejsce 17 listopada 2017 roku. Wcześniejszy film reżysera Łukasza Palkowskiego pod tytułem "Bogowie" postawił wysoko poprzeczkę następnym filmom. Zwiastun "Najlepszego" był bardzo obiecujący i tuż po jego obejrzeniu chciałoby się powiedzieć "..więcej!". Dlatego też w ostatnią sobotę wybrałem się do kina.

Film zrobił na mnie fenomenalne wrażenie i skłonił do refleksji. Został oparty na autentycznej ludzkiej historii głównego bohatera Jerzego Górskiego. Gra go kapitalnie Jakub Gierszał. Fragmenty filmu wiernie oddają rzeczywistość życia ludzi uzależnionych od nałogów, ludzi bez nadziei, bez perspektyw, bez pasji... Sam nasz główny bohater pokazuje swoją historią jak można powstać po upadku, ja nawet będąc na dnie można dzięki determinacji, konsekwentnej pracy i wsparciu drugiego człowieka możemy osiągnąć postawione cele.

Podsumowując, film "Najlepszy" oceniam bardzo wysoko. Super pokazuje,że w sporcie "Głowa jest fundamentem sukcesu" Polecam każdemu zobaczenie filmu.. Według mnie WARTO.!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.